fredag 11. juni 2010

Om Viryaguru Kirsti

På slutten av 90-tallet begynte en livslang reise som het Yoga. Først forsvant smerter og bevegelseshindringer etter symptomgivende bekkenløsning. Så forsvant mye støy, tankespinn og uro som tiden med smerter og følels av stagnasjon hadde påført min personlighet.
10 år med egen praksis av opprinnelige yogaformer som Ashtanga, Kundalini og Hatha førte meg til en nyere Yogaform av nordisk opprinnelse - ViryaYoga.

I desember 2009 avsluttet jeg ett 250 timers teacher training som Virya lærer 1, 2 og 3, Virya Yoga for gravide og Terapeutisk yoga. I 2016 avsluttet jeg utdannelse i ViryaRehabYoga.
Jeg har timer under navnet NytYoga i Oslo.

Til daglig jobber jeg i Akutt mottaket for barn og ungdom på Barnesenteret på Ullevål sykehus som spesialsykepleier/fagutviklings sykepleier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Oslo, Oslo, Norway
Alltid i min beste alder, ansvarlig, fordomsfri, interesert, omgjengelig, Elsker forandriner og må ha utvikling.